Na zdjęciu budynek Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały Generała Sikorskiego 8

Do 31 stycznia 2021 r. wydziały i biura Urzędu Miasta Torunia nadal pracować będą częściowo w trybie zdalnym. Na wizytę w działach obsługujących mieszkańców trzeba się umawiać wcześniej.

Rozwiązanie to ma zapobiec rozprzestrzenianiu się epidemii i wynika wprost z rozporządzenia Rady Ministrów, które przedłuża do 31 stycznia 2021 r. obowiązek polecania przez kierowników urzędów administracji publicznej pracy zdalnej pracownikom. W związku z tym prezydent Torunia Michał Zaleski przedstawił rozwiązania, które w toruńskim urzędzie będą obowiązywać do 31 stycznia 2021 r.

Pracę na miejscu oraz zdalnie w tygodniowych cyklach rotacyjnych realizować będą:

  • Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków,
  • Biuro Ogrodnika Miejskiego,
  • Biuro Obsługi Urzędu,
  • Biuro Projektów Informatycznych,
  • Biuro Rewitalizacji,
  • Biuro Toruńskiego Centrum Miasta,
  • Miejski Rzecznik Konsumentów,
  • Wydział Edukacji,
  • Wydział Geodezji i Kartografii,
  • Wydział Gospodarki Komunalnej,
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami,
  • Wydział Inwestycji i Remontów
  • Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji,
  • Wydział Kultury
  • Wydział Ochrony Ludności,
  • Wydział Promocji i Turystyki,
  • Wydział Rozwoju i Programowania Europejskiego,
  • Wydział Sportu i Rekreacji,
  • Wydział Środowiska i Ekologii,
  • Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej.

Pracę w systemie dwuzmianowym w godzinach od 7:00 do 21:00, wykonują następujące jednostki:

  • Wydział Obsługi Mieszkańców,
  • Wydział Spraw Administracyjnych,
  • Biuro Rady Miasta,

W pełnym składzie, w związku z zapewnieniem sprawnej realizacji zadań, pracować będą:

  • Biuro Kadr i Płac,
  • Kancelaria Prezydenta Miasta Torunia,
  • Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
  • Urząd Stanu Cywilnego,
  • Wydział Architektury i Budownictwa,
  • Wydział Księgowości,
  • Wydział Planowania i Nadzoru Finansowego
  • Wydział Podatków i Windykacji,
  • Wydział Prawny.

Szczegółowy wykaz działów wraz z godzinami pracy znaleźć można w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce "Wydziały i biura" - kliknij tutaj, aby przejść do strony.


Zasady bezpośredniej obsługi mieszkańców

Z uwagi na zakres wykonywanych zadań, bezpośrednią obsługę interesantów nadal realizować będą następujące działy:

  • Wydział Obsługi Mieszkańców i Wydział Spraw Administracyjnych – od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 13:30 oraz 14:30-20:30, a także w sobotę: 16 stycznia 2021 r. w godz. 7:30 – 14:30,
  • Urząd Stanu Cywilnego – od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15.30, a Referat Zgonów także w soboty w godz. 8:00 – 12:00
  • Wydział Księgowości – kasa – od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 13:30

Bezpośrednia obsługa interesantów możliwa jest w poniżej wymienionych działach oraz zakresach:

  • Wydział Architektury i Budownictwa – wydawanie dokumentacji budowlanej,
  • Wydział Geodezji i Kartografii – wydawanie dokumentacji geodezyjnej np. na potrzeby banku lub aktu notarialnego.

Od 15 stycznia 2021 r. uruchomiony zostanie ponownie Punkt Informacyjny Urzędu przy ul. Wały Gen. Sikorskiego 8. Obsługiwać będzie mieszkańców od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30 w zakresie potwierdzenia profili zaufanych.

Uwaga! Bezpośrednia obsługa interesantów może mieć miejsce tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym zgłoszeniu i umówieniu się na konkretny termin i godzinę oraz w warunkach reżimu sanitarnego.

Kategoria: 
Koronawirus, informacje lokalne
Funkcjonowanie miasta
Urząd Miasta, jednostki miejskie