E-mail, telefon, a może czat? Urząd Miasta Torunia uruchomił nową formę kontaktu mieszkańców z urzędnikami – internetowy czat.

W pierwszym, pilotażowym etapie wdrażania tej usługi, za pomocą komunikatora tekstowego - czyli czatu - można uzyskać informacje i pomoc dotyczącą:

  • praw jazdy
  • dowodów osobistych
  • spraw meldunkowych

Jak skorzystać z czatu?

  • Wystarczy kliknąć ikonkę Ikonka czatu dostępną na stronie głównej serwisu miejskiego www.torun.pl w pasku ikon na wysokości działu Aktualności oraz na każdej stronie tego serwisu tuż pod winietą po prawej stronie.
  • Następnie trzeba wybrać z listy tematykę rozmowy, podać swoje imię i adres mailowy, wpisać pytanie i nacisnąć guzik „Rozpocznij czat”. Gotowe!

W okresie pilotażowym usługa będzie dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30.

Zielone podświetlenie tła na liście tematów oznacza, że operator czatu jest aktywny i dostępny. Jeżeli podświetlenie jest czerwone czat nie jest dostępny, ale można wysłać mail z pytaniem, na które zostanie udzielona odpowiedź.

W kolejnych etapach będziemy dokładać do listy tematów na czacie kolejne zagadnienia na podstawie potrzeb zgłaszanych przez torunian.

Merytorycznie czat jest obsługiwany przez dwa działy UMT: Wydział Obsługi Mieszkańców oraz Wydział Spraw Administracyjnych. Technicznie przez Biuro Projektów Informatycznych.