Zastanawiałeś się kiedyś jak wypromować własną firmę? Jakimi kanałami? Każdy z nas wie jaką siłę mają obecnie Social Media w sieci. Doskonale sprawdzają się przy budowaniu marki, dotyczy to wszystkich branż bez wyjątku. Pamiętaj, że Twoja konkurencja już posiada profil firmowy na FB. Wiele firm boi się samodzielnie założyć i prowadzić taki profil, dlatego też często zlecają to profesjonalistom z branży Social Media. Ale jaką firmę wybrać? W tym artykule zwrócimy uwagę na ważne aspekty wyboru agencji do prowadzenia fanpage na Facebooku.

Po pierwsze - prowadzenie fanpage Facebook - jakie masz oczekiwania?

Do obsługi fanpage można zatrudnić agencję, ale również osobę prywatną. Na start pomyśl jakie są Twoje wymagania? Bardzo ważne są również cele, które chcesz osiągnąć. Czy będzie to ilość polubień strony, liczba komentarzy, przejść na stronę www. Istotna jest również grupa docelowa. Zastanów się nad szatą graficzną samego fanpage jak i planowanych postów. Następna sprawa to częstotliwość planowanych wpisów oraz kwestia promowania wpisów - czy mi się opłaca i ile wydam na promocję. Są to podstawowe zagadnienia, które pomagają w wyborze odpowiedniej agencji interaktywnej do prowadzenia fanpage na FB.

prowadzenie fanpage na Facebooku

Po drugie - wybrałeś odpowiednią agencję do prowadzenia fanpage, co dalej?

Nie jest łatwo znaleźć na rynku odpowiednią osobą bądź agencję, która z sukcesem obejmie odpowiednimi działaniami Twój profil firmowy. Jeżeli udało Ci się to .... to dopiero połowa drogi do sukcesu. Teraz należy ustalić dużo kluczowych rzeczy, odpowiedni i skuteczny plan działania. Po kluczowych ustaleniach i akceptacji planu działania można zawrzeć umowę z agencją. Trzeba jednak kontrolować zamieszczane treści oraz kierunek działania na profilu fanpage, zostawienie wszystkiego agencji Social Media nie wydaje się najlepszym pomysłem.

Jaka powinna być skuteczna strategia podejmowanych działań przy obsłudze kanałów Social Media?

Ceniąca się agencja Social Media na samym początku, jeszcze przed zamieszczeniem pierwszego wpisu, powinna zaproponować strategię działania i wspólnie z Tobą omówić ją. Jet to nic innego jak kluczowe działania, ich kierunek oraz najważniejsze informacje, które w rezultacie będą kształtowały profil fanpage oraz relacje z odbiorcami. Powinna ona również być elastyczna i w każdym momencie gotowa na zmiany (nie musi być ona z góry skazana na niepowodzenie, ale powinna być modyfikowana w kierunku zwiększenia skuteczności osiągania zamierzonych celów). Dlatego też raportowanie, analiza efektów są tutaj niezwykle istotne i należy na nie zwracać szczególną uwagę.

Jakie czynniki możemy wyróżnić w związku ze strategią działania na stronie firmowej fanpage?

  • ciekawe, rzucające się w oko i przykuwające uwagę posty,
  • różnicowane wpisy, również takie promujące firmę,
  • zachęcające do interakcji użytkownika,
  • przystosowane do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa (logo, kolorystyka),
  • rozłożenie publikacji wpisów w czasie (nie bombardowanie kilkunastoma postami dziennie - dajmy czas użytkownikom na ich przeczytanie, nie zaśmiecajmy fanpage).

Z tym co dzieje się na profilu fanpage musimy być na bieżąco i modyfikować swoją strategię działania pod zaistniałe sytuacje, zbliżające się wydarzenia itp. Dobrym sposobem jest również monitorowanie reakcji odbiorców na wpisy (komentarze, ilość lajków) - budowa zaufania do marki.

zlecenie agencji Social Media obsługę fanpage na FB

Długoletnia trwała współpraca = wymierne efekty i realizacja celów

Jeżeli dobrze wybierzemy agencję Social Media, wówczas możemy być pewni dobrych efektów. Z czasem agencja nabierze wprawy, pozna dokładnie Twoją firmę, odbiorców Twojej marki i sprawnie będzie się poruszała w temacie obsługi profilu firmowego Twojej firmy na FB. Dlatego też warto związać się z jedną firmą na dłużej i powierzyć jej prowadzenie fanpage na Facebooku. Jeżeli szukasz właśnie takiej firmy - skontaktuj się z nami, profesjonalna agencja Social Media - https://fb.48.media

obsługa firmy w Social Media