
Mamy projekt! I co teraz?
ABC zarządzania projektem
16-17.05.2023
godz. 8.30
Twoja organizacja/instytucja otrzymała dofinansowanie projektu, a Ty jesteś osobą koordynującą jego przebieg? Nie masz jasności od czego zacząć? Jak sobie ułatwić pracę? Z jakich narzędzi skorzystać? Jak zadbać o proces komunikacji w zespole projektowym?
W trakcie dwudniowych warsztatów:
stworzysz harmonogram projektu w narzędziu online, dostępnym dla każdego z członków Twojego zespołu,
rozłożysz swój wniosek na czynniki pierwsze, wskazując co jest pilne, a co może poczekać (Matryca Eisenhowera);
zmapujesz otoczenie swojego projektu (interesariuszy);
przygotujesz plan ewaluacji i monitoringu projektu,
wskażesz ryzyka swojego projektu i we wspierającej grupie znajdziesz sposoby na zarządzanie nimi,
nauczysz się, jak dobrze zbudować kontrakt z osobami biorącymi udział w projekcie (zarówno uczestniczącymi, jak i współpracującymi), jak uwspólnić cele projektowe z zespołem realizacyjnym, jak dobrze komunikować się ze swoim zespołem,
poznasz podstawy metody Dragon Dreaming.
Koniecznie zabierz ze sobą na warsztaty swój wniosek oraz – jeśli to możliwe – komputer.
Opłata:
190 zł w przypadku kupna biletu do 7 maja
250 zł w przypadku kupna biletu od 8 maja
Jak się zapisać?
Kup bilet przez przycisk na dole strony.
Prowadzący:
Magdalena Jasińska – trenerka (m.in. w grupie „Jak w zegarku”), pedagożka teatru, koordynatorka i ewaluatorka projektów. Prezeska Stowarzyszenia Osnova – Toruń. Współpracuje z Fundacją Szkoła z Klasą, Fundacją Edukacyjną Przedsiębiorczości oraz z instytucjami kultury. Koordynatorka wielu projektów artystyczno-społecznych (m.in. Lato w teatrze, Teatr Polska, projekty finansowane ze środków MKiDN oraz NIW).
Szkoli z komunikacji. Wzmacnia współpracę grupy. Pomaga integrować, budować i rozwijać zespoły. Interesuje ją dbanie o dobrostan (cyfrowy, pracowniczy, rodzicielski) oraz praca na zasobach.