Rozwój turystyki biznesowej w Toruniu był celem wyjazdu delegacji naszego miasta na forum branży MICE „Baltic for Events”, odbywające się w dniach 24-25.04.2019 w Tallinie w Estonii.
Wizyta była częścią projektu Toruń MICE City 2019, realizowanego przez Lokalną Organizację Turystyczną wraz z Toruń Convention Bureau, a dotyczącego strategii rozwoju branży turystyki biznesowej w naszym mieście. Do Tallina pojechały przedstawicielki Toruń Convention Bureau: pani Aleksandra Kunowska z Copernicus Hotel oraz pani Grażyna Michalska z Hotelu Bulwar, by zdobywać wiedze na temat nowoczesnych metod kreowania marki i organizowania eventów z obszaru turystyki biznesowej.
Baltic For Events Forum jest największym, corocznym wydarzeniem, które skupia specjalistów, agentów, organizatorów i praktyków turystyki biznesowej z krajów nadbałtyckich. Uczestnicy forum wymieniają się doświadczeniami, omawiają bieżące problemy tego sektora oraz wspólnie ustalają strategię rozwoju dla działalności w Europie Zachodniej. Forum jest też doskonałą okazją do nawiązywania kontaktów biznesowych oraz zaprezentowania własnej oferty, co też uczyniły reprezentantki Torunia. Panie miały również okazję wysłuchać wystąpień dotyczących nowych narzędzi w marketingu, nowoczesnych technik i technologii używanych do budowania własnej marki branżowej oraz niezapomnianych wrażeń eventowych. Wzięły również udział w Baltic-Nordic Event Award: ceremonii rozdania nagród w kilku kategoriach za innowacyjne i wyjątkowe projekty z zakresu turystyki MICE. W tegorocznej edycji udział wzięli pracownicy i eksperci wielu rozpoznawalnych firm i marek, m.in. Volvo, Finnair, Mastercard.
- Wierzymy, że wyjazd ten spowoduje większe zainteresowanie naszym miastem wśród turystów krajów nadbałtyckich, przyciągnie do nas organizatorów eventów, a doświadczenie i wiedza zdobyte na Baltic for Events Forum przyczynią się do budowania konkurencyjnych, nowoczesnych ofert turystyczno-biznesowych - mówią przedstawicielki Torunia.
Wyjazd do Tallina był dofinansowany przez miasto w ramach zadania "promocja marki Toruń w kraju i za granicą".
Fot. Lokalna Organizacja Turystyczna