3 czerwca 2019 r. w Urzędzie Miasta Torunia odbyło się uroczyste ślubowanie sześciorga nowych pracowników magistratu.

Akt ten zakończył procedurę odbycia stażu i zdania egzaminu - niezbędnych do podjęcia pracy w samorządzie terytorialnym w całej Polsce. Zgodnie bowiem z ustawą o pracownikach samorządowych osoby podejmujące po raz pierwszy pracę w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowisku urzędniczym (również kierowniczym), podpisują umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. W tym czasie mają obowiązek odbycia służby przygotowawczej, trwającej do 3 miesięcy. Następnie zdają egzamin, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia. Procedurę wieńczy ślubowanie na sztandar miasta.

Ślubowanie w obecności prezydenta Torunia Michała Zaleskiego złożyli 3 czerwca 2019:

  1. Michał Balicki, lic. informatyki, inspektor ds. eksploatacji sprzętu komputerowego w Biurze Obsługi Urzędu
  2. Kamil Cierpiałkowski, mgr finansów i rachunkowości, podinspektor ds. obsługi administracyjno-biurowej oraz zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji i Remontów
  3. Beata Kaszlewicz, mgr administracji, inspektor ds. ewidencji dochodów z gospodarowania zasobem geodezyjnym, opłat komunikacyjnych i ewidencji ZFŚS w Wydziale Księgowości
  4. Joanna Pepłowska, mgr inż. technologii chemicznej, kierownik Referatu Gospodarki Odpadami i Usług Komunalnych w Wydziale Gospodarki Komunalnej
  5. Lidia Starszak, mgr administracji, podinspektor ds. monitorowania źródeł finansowania projektów i obsługi kancelaryjnej w Wydziale Rozwoju i Projektów Europejskich
  6. Alessandra Woszczyna, mgr finansów i rachunkowości, podinspektor ds. drogownictwa Wydziale Gospodarki Komunalnej

Fot. Małgorzata Litwin