Trudno dzisiaj wyobrazić sobie firmę, która nie posiada własnej strony internetowej i mogłaby odnieść znaczący sukces w świecie realnym lub też internecie. Internet staje się coraz bardziej integralną częścią życia wielu z nas. Wiele spraw można załatwić przez internet, czy to urzędowych, czy też dotyczących zakupu produktów lub usług, a to wszystko bez wychodzenia z domu i przy pomocy stron internetowych. Jeśli ktoś zastanawia się jeszcze czy warto założyć stronę internetową dla firmy, nie powinien zastanawiać się zbyt długo – strona www to ważny element budujący prestiż i zaufanie do marki. Bez strony internetowej firma jawi się jako mniej wiarygodna i wśród wielu osób może sprawiać wrażenie tego, że tak naprawdę nie ma nic ciekawego do zaoferowania, skoro nie można tego zobaczyć w internecie.

Strona internetowa nie musi dużo kosztować

Agencja marketingowa 48 Media, której specjalizacją jest tworzenie stron internetowych dla firm, ma do zaoferowania kompleksową usługę polegającą na zaprojektowaniu strony www, jej stworzeniu oraz zadbaniu o właściwą jej ekspozycję na odpowiednim hostingu. Ofertę dopasowaną do konkretnych potrzeb można znaleźć pod adresem https://48media.pl

Dlaczego każda firma powinna posiadać stronę internetową?

Aktualne informacje dla klienta na stronie internetowej firmy

Strona internetowa przedsiębiorstwa spełnia więc bardzo ważną rolę – pomaga w przepływie informacji z firmy do klienta. Co bardzo istotne – wszelkiego rodzaju informacje można zaktualizować bez opóźnień i są one natychmiastowo dostępne w internecie. Jeśli porównamy to do czasu w którym drukujemy ulotki informacyjne lub aktualizujemy szyld o nowy numer telefonu to z pewnością dostrzeżemy na tym przykładzie wyraźną różnicę. Z tego też względu strona internetowa firmy zwykle traktowana jest jako jedyne, aktualne i rzetelne źródło informacji.

Portfolio i realizacje wykonane przez firmę

Strona www to doskonały sposób na prezentację wszelkiego rodzaju osiągnięć przedsiębiorstwa – od zrealizowanych projektów w formie portfolio, aż po różnego rodzaju nagrody i wyróżnienia otrzymane przez lata funkcjonowania. Cytowanie pozytywnych opinii klientów również może być bardzo istotnym elementem, który podkreśla prestiż i buduje zaufanie do marki przedsiębiorstwa. Potencjalny klient łatwiej podejmie decyzję o kupnie produktów lub zamówieniu usługi jeśli zobaczy jak firma poradziła sobie wcześniej z podobnymi wyzwaniami. Z tego też powodu warto prowadzić dokumentację fotograficzną realizowanych zleceń, aby ją później umieścić w odpowiedniej sekcji strony internetowej.