Prowadząc biznes, w którym rozmowa z klientem jest jednym z kluczowych działań biznesowych, musisz mieć dostęp do najnowszych osiągnięć technologii, aby być konkurencyjną i atrakcyjna firmą w Twojej branży.

Dlatego, warto zainteresować się tak zwaną telefonią internetową. Inna bardziej znana nazwa to Voip. Dzięki połączeniu internetowemu pozwala ona na przeprowadzanie rozmów telefonicznych z użyciem Internetu. Co ważne, aby korzystać z technologii Voip nie musisz posiadać numeru stacjonarnego. Technologia Voip działa z użyciem wirtualnego numeru a Ty możesz posiadać takich wirtualnych numerów, ile tylko zechcesz. Dodatkowo połączenia w ramach technologii Voip są bardzo Tanie. A za połączenia wewnętrzne we własnej firmie nie zapłacisz ani złotówki. Niewiele zapłacisz tylko za połączenia zagraniczne, ale te opłaty i tak nie okażą się dla Ciebie zbyt duże. W momencie, pełnego użytkowania telefonii internetowej Voip w pełni zdasz sobie sprawę z tego, że Twoje koszty, ponoszone dotąd na abonamenty telefoniczne, znacznie spadną i sprawią ze budżet Twojej firmy będzie w doskonałej kondycji finansowej.

Jeśli to nie wydaje Ci się wystarczająco zachęcające do natychmiastowego założenia konta do rozmów dzięki telefonii internetowej, dodamy jeszcze, że telefonia Voip ma szereg bardzo przydatnych funkcji dodatkowych, jak na przykład rejestrator rozmów.

Nagrywanie rozmów z klientem- czy to legalne?

Czym jest rejestrator rozmów i dlaczego jest tak ważne dla obecnego biznesu?

Nim przejdziemy do dokładnego omówienia wszystkich zalet telefonii Voip, omówmy kwestię rejestratora rozmów. W obecnych czasach bardzo wiele film, jeśli nie wszystkie, posiadających bardzo rozbudowany dział obsługi klienta, nagrywa rozmowy swoich klientów z petentami. Dlaczego tak się dzieje? Bo dzięki temu jest z tego kilka korzyści. Po pierwsze, pracodawca ma pewność, po odsłuchaniu nagrań, że jego pracownik w rozmowie z klientem dotrzymuje wszelkich narzucanych mu standardów oraz wytycznych dotyczących rozmowy z klientem w określonych sytuacjach. Po drugie, ma dowód na to, że jako firma dochował wszystkich karmelków, a ewentualne pretensje klienta są niczym nieuzasadnionymi insynuacjami.

Jednocześnie, duże firmy, posiadające działy obsługi klienta, mają pełną świadomość, że tak zwane ROODO wymusza na nich, jako podmiocie podlegającemu określonym przepisom prawa, określone wzory zachowania oraz pełne dochowanie zapisów prawa. Dlatego też, jak pewnie zauważyłeś, rozmawiając z działem obsługi klienta jesteśmy informowani o nagrywaniu naszej rozmowy z konsultantem z danej formy i musimy wyrazić na to zgodę. Jeśli nie wyrażamy zgody na nagrywanie- musimy się rozłączyć. Jak widzisz rejestrator jest potrzebny, ale czym tak naprawdę jest?

Rejestrator rozmów to w pełni profesjonalne i zaawansowane technicznie urządzenie umożliwiające nagrywanie treści audio rozmów telefonicznych. Współczesny rejestrator rozmów udostępnia nagrania w postaci cyfrowej, wraz z informacjami dodatkowymi takimi jak:

  • data rozmowy

  • godzina rozpoczęcia rozmowy

  • czas trwania rozmowy

  • numer telefonu rozmówcy

Jeśli potrzebujesz dużo rozmawiać z klientem a w dodatku nagrywać rozmowy to telefonia internetowa jest dla Ciebie doskonałym rozwiązaniem. Voip pozwala na nagrywanie rozmów, przekierowywanie połączeń, kolejkowanie połączeń, co pozwala na nowoczesne i sprawne obsługiwanie klienta z użyciem najnowszych technologii, a co najważniejsze robi to za naprawdę niską cenę. Nie wahaj się zbyt długo i sprawdź tę nowoczesną technologię.